Page 98 - Kuvings
P. 98
abłko [150 g] Zielony koktajl
1 cytryna [120 g]
3 liście jarmużu [10 g] Świeże jabłko i cytryna mają tak zdecydowany aromat, że można z nimi
sałata rzymska [20 g] zmieszać praktycznie wszystko – nawet silne smaki bogatych, zdrowych
kapusta chińska [30 g] warzyw zielonych.
migdały [30 g] i
przybranie z natki pietruszki 1. Starannie umyć składniki.
2. Usunąć ogonek jabłka i pokroić je na kawałki.
312 Cal (woparciuopowyższąporcję) 3. Obrać cytrynę ze skórki i pokroić ją na kawałki.
4. Posiekać liście jarmużu, sałatę rzymską, kapustę chińską i migdały i

wycisnąć sok w Wolnoobrotowej  Wyciskarce do Soku Kuvings.
5. Wycisnąć sok z jabłka i cytryny w Wolnoobrotowej Wyciskarce do Soku

Kuvings.

Zastosować sitko do koktajli

Dodaj banana oraz mleko i przekształć koktajl w pożywny posiłek.
Wskazówka Aby uzyskać jak najlepsze rezultaty upewnij się, że wszystkie składniki

koktajlu zostały pocięte na kawałki nieprzekraczające 2” długości.

Zapobiega zaparciom, Koktajl szpinakowy
zwalcza anemię
Aromat banana i orzechów włoskich będzie świetnym nośnikiem silnego
garść szpinaku [60 g] smaku bogatego w żelazo szpinaku.
1 banan [100 g]
1 filiżanka orzechów włoskich [10 g] 1. Posiekać wszystkie składniki i zmiksować z mlekiem.
200 ml odtłuszczonego mlek 2. Przy pomocy dużej łyżki lub chochli ostrożnie nakładać mieszaninę

562 Cal (woparciuopowyższąporcję) do Wolnoobrotowej Wyciskarki do Soku Kuvings.

Zastosować sitko do koktajli Wskazówka Aby uzyskać jak najlepsze rezultaty upewnij się, że wszystkie składniki
koktajlu zostały pocięte na kawałki nieprzekraczające 2” długości.
98
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103